Napsal: 07 kvě 2009, 17:14
Tak už mám předpřejímku za sebou. Mám z ní poměrně dobrý pocit. Sice jsme objevili celkem 35 závad, které se zapisovaly, ale nejedná se o nic vážného. Největší problémy byly s poškrábanými okny, s poškrábanou plovoucí podlahou a s mezerami mezi obvodovými lištami a podlahou. Samozřejmě ještě nefungovala elektrika, takže nešlo vyzkoušet vše, nicméně drtivou většinu jsme zkontrolovali. Navíc bylo fajn, že jsme se se stavbou nemuseli hádat, co je závada a co ne.
K předpřejímce jsem si pozval paní Váchovou (kontakt - viz. příspěvek od uživatele c.fiala - http://www.konpo.cz/prejimky.html, Zdeňka Váchová tel. +420 602 619102). S paní Váchovou jsem byl maximálně spokojený a investice rozhodně nelituju. Ví, co je potřeba zkontrolovat, a nenechá se ničím odradit. Doporučuju ;) Navíc dělá i přejímky v zastoupení, což je užitečné pro ty, kteří jsou v současné době pracovně v zahraničí a předpřejímky se nemohou fyzicky zúčastnit.
Předpřejímky se účastnili 4 lidé od dodavatele, resp. developera. Paní Váchovou už znali, což je výhoda ;) Naštěstí nikam nespěchali ani na nás netlačili, takže jsme měli na předpřejímku dostatek času. A ten je při předpřejímce bytu za miliony rozhodně potřeba. Sice bude ještě přejímka na konci léta, nicméně ideální je všechny problémy a nedostatky identifikovat už teď.
Informace, které jsem získal během předpřejímky:
K předpřejímce jsem si pozval paní Váchovou (kontakt - viz. příspěvek od uživatele c.fiala - http://www.konpo.cz/prejimky.html, Zdeňka Váchová tel. +420 602 619102). S paní Váchovou jsem byl maximálně spokojený a investice rozhodně nelituju. Ví, co je potřeba zkontrolovat, a nenechá se ničím odradit. Doporučuju ;) Navíc dělá i přejímky v zastoupení, což je užitečné pro ty, kteří jsou v současné době pracovně v zahraničí a předpřejímky se nemohou fyzicky zúčastnit.
Předpřejímky se účastnili 4 lidé od dodavatele, resp. developera. Paní Váchovou už znali, což je výhoda ;) Naštěstí nikam nespěchali ani na nás netlačili, takže jsme měli na předpřejímku dostatek času. A ten je při předpřejímce bytu za miliony rozhodně potřeba. Sice bude ještě přejímka na konci léta, nicméně ideální je všechny problémy a nedostatky identifikovat už teď.
Informace, které jsem získal během předpřejímky:
- vodovodní baterie Oras ze standardu by měly patřit k těm kvalitnějším
- totéž by mělo platit i pro použitá okna
- práh u vstupních dveří, termost. hlavice u topení apod. budou dodány, teď ještě nikde nejsou
- zbývající budova Orionky by se měla bourat v červenci, tj. před naším nastěhováním
- garáže a sklepy v přízemí jsou součástí společných prostor a jejich přejímku dělá developer, nikoliv budoucí vlastník
- může být trošku problém při vybavování garážových boxů vraty, protože musejí splňovat hygienické a požární normy
- celkově měla paní Váchová ze stavby dobrý pocit